It's getting hot in here!

It's getting hot in here! Såklart!
Världens bästa och stiligaste man! Daniél Saucedo Grzechowski!

Har varit i Täby hela helgen suuper trevligt :) Var hos Wanda's mamma med Wanda :3 Hade lite mys :) I lördags gick åkte vi till gamla stan och gick på julmarknaden.. känner att det inte finns någon julkänsla i mig eftersom det inte har kommit någon snö :( Damn.
Men vi hade det mys och gick på en resturang, inte det billigaste precis men grymt gott och värt!
Jag och Wanda åt var sin plankstek för 299:- styck! Och hennes mamma åt skaldjursgryta som kostade typ 260 kr :). Skiit myyysigt!
Sen när vi kom ut så spöregnade det och blåste som f*n. Så vi åkte hem :). Sen idag har jag och Wanda, mamma, pappa och storasyster varit i Kista Galleria för att köpa jacka åt mig :) Blev faktiskt 2 st kappor :)! För bara 1200:- skiit billigt och bra köp!
Sen köpte jag örhängen osv!
Ska lägga upp bilder sen puss! 


DAMN HOT!

Out Marina <3
2011-12-04 @ 22:17:54 Danny Saucedo♥ Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0