Nyår, 2012 nya tag!

Jag vill bara tacka alla för det här året 2011. Varit det bästa året jag haft på länge. Jag vill tacka er som gjorde mitt 2011. Ni har fått mig att växa som person. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er för allt. Jag har mått mycket bättre det här året, mest i sommras.
Alla som man träffade och lärde känna, och vissa om dom jag träffade har jag kommit väldigt nära, riktigt nära så jag har blivit riktigt bra vän med vissa.
Jag vet inte hur jag ska tacka er nog för allt. Ni har gjort mitt år 2011.
Signeringar, Konserter, truetalent, osv. Allt har varit så bra. Ni är värld guld. Älskar er.

Jag vill också tacka Danny Saucedo för allt. Det är han som har gjort så att jag har träffat alla nya underbara människor. Ni vet vilka ni är.

Jag hoppas ni gillar mig lika mycket som jag gillar er. Det är oerhört mycket kan jag säga.
Han har fått mig att må bra. Alla fina ord och stunder och kramar. Musiken har gjort mig stark.
Jag vill ha ett lika bra 2012, kanske bättre.
Han kanske inte är hela mitt liv. Men mannen betyder grymt mycket för mig. Jag stöttar honom till 100%.
Jag behöver inte pm från honom, jag behöver inte kommentarer för att må bra. Bara han finns där, och det gör han.
Vi har musik, det räcker väl?
Det räcker för mig. Att veta att han finns där. Det gör mig stark.
Jag taggar som tusan till 2012.
Ni är guld värda. Jag hoppas ni vet det, ni betyder jätte mycket för mig.
2012 här kommer vi! Lite bilder :) orkar inte ladda upp allt :) Ni har sätt det mesta förut!




  
 


 


OUT marina

2011-12-30 @ 16:23:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella <3

Underbara du... <3

2012-01-17 @ 22:53:00

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0