Some of my X-mas presents!

Jag har tagit kort på några av mina julklappar alla fall dom jag fick idag! Bilderna är fotade med nya kameran (SZ-10 Olympus)

<3
 

The Calendar 2012


Halsduks polo :3


Hello Kitty MP3 spelare med hörlurar och pm3 påse!



Jedward- Our Story



Fazermint



Svarta Benvärmare <3 :3


Mys strumpor med halksula(hjärt farmade)



Sheer cover kitt (mineral smink)
 

Kan lätt rekomendera Sheer cover, det ser väldigt verkligt ut och man ser fräschare ut än när man har vanligt smink. Det täcker jätte bra och älskar concelern :3! Ögonskyggorna är grymt bra och fina färger (brun,beage, svart osv.) Och roge :3 REKOMENDERAS!



Over and out!

2011-12-25 @ 23:30:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

Fin blogg du har gumman :) Länkbyte kanske ? ♥

2011-12-29 @ 20:33:15
URL: http://jennykarlssons.blogg.se/

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0