X-Mas

Hej allt folk hoppas ni har haft en underbar jul!
Jag ska få mina andra julklappar imorgon eftersom jag vill öppna dom hemma och inte hos mormor o morfar.
Fick Hello Kitty påslakan och örngott, och en kamera som jag ska dela med syster (Olympus SZ-10). Blev dok lite lite besviken eftersom jag ville ha en system kamera (nikon vs canon) för jag vill kunna fota till bloggen och få grymt bra bilder på konserter osv, och älskar att fota. Ville ha en system kamera eller ingen kamera alls. Så blev faktiskt lite smått besviken över det. Men men man kan inte få allt..
Ni får ha en underbar jul puss på er
<3
2011-12-24 @ 18:59:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0