Blablbalba! lite om TT

Ska köra en snabbt blogg inlägg, för ska ut till bussen om 5 minuter!
Ja jag fick biljetter igår till TT men tiden jag fick dom var när jag precis hade kommit hem från Miranda i stockholm och hade tvättat bort allt smink och håret stog åt alla håll haha och satt dessutom i morgonrock haha..
Och kl.16.10 typ så ringde True talent mig och sa att jag står ju på reservlistan och frågade om jag ville gå.. dom fick vänta i 7 minuter för jag bad pappa att skjutsa in mig haha enda till Stockholm liksom..
Men han gjorde det för det såg ut som att jag skulle börja gråta haha.
Sen ringde jag Miranda, och hon typ skrek i telefonen när jag sa att vi hade biljetter! Och vanligt vis om man åker buss in till stockholm från mig tar det ca 3 timmar..
Och pappa brände gummi in till stockholm på ca 1 tim och 30 min kanske det var eller något :). Och vi kom precis i tid jag fick hämta ut biljetterna senast kl 18.30 och jag var typ där 18.28 hhaha :). Men ajaa jag ska blogga resten när jag kommer hem..

Puss

Out Marina!
2011-11-14 @ 06:40:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Twins

=)

2011-11-14 @ 21:21:54
URL: http://beckaliza.blogg.se/2011/november/var-det-battre-forr.html#comment
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du!

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna ditt favoritsmycke från Glittersten! :D Hoppas du vill vara med!

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram! <3

2011-11-16 @ 22:19:14
URL: http://adaras.se

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0