Just Like That

Min insperation Daniél Saucedo Grzechowski <3

Han är underbar, han är den som får en att ha fötterna kvar på jorden. Han finns där för en. När jag mår som bäst är när jag står vi hans sida. Han är den som får än att lee, att må bra.
Första gången jag träffade D så blev jag helt varm, en helt underbart vacker människa är han.
Minns dom orden han sa till mig och har kvar dom än.
Har gillar D sen 2006 när jag ville att han skulle vinna idol.
När han åkte ut blev jag förkrossad.
Hade inte tiden till att få träffa han åren därpå..
Sen tillslut så fick jag det.
Det var en av dom bästa dagarna i mitt liv! Han är kanske inte hela mitt liv, men han är en stoor del i mitt liv. Och jag är stolt att han har en roll i mitt liv.
Hela den här sommarn har varit underbar. Har fått träffa han jätte mycket och det har gjort mig riktigt lycklig.
Farsta
Allsång på skansen
Eskilstuna
Gröna lund
Gäve Furuvik
Sommar krysset
Upplands Väsby
Huddinge S.A.T.S
Ung 08 (fick inte träffa han)
osv.
Det är så underbart och har ju varit på True Talent också han är så underbar killen, f*n vad jag saknar honom.

Love <3

2011-11-20 @ 23:03:26 Danny Saucedo♥ Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0