Köpa hårförlängning för bara 200kr?

Vill du köpa en hårförlängning för brunt hår för bara 200kr? Det kan du nu. Detta är äkta hår (remy hair). Använd fåtal gånger. Den är ca 48 cm lång.

Märke: Remy hair
Längd: ca 48 cm
färg: Brun
kvalité: Bra kvalite (ej sliten) den går även att platta, locka, och tvätta och färga.
Pris: 200 kr.
Transport: Jag skickar den genom posten till dig (du måste ge post nummer, adress osv.) .





Och eftersom jag har haft den i mitt hår kan jag också säga att jag aldrig i hela mitt liv har haft någon speciell sjukdom eller löss osv.
Hårförlängningen är nytvättad.

Om du är intresserad så kan du kontakta mig genom hotmail [email protected]
eller min dayviews genom pm.
Eller facebook.
Eller här på bloggen.

MVH Marina.
2011-11-02 @ 19:24:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0