Södermalm hallå?!

Ja jag var ju inne i Stockholm idag eftersom jag sov hos Agnes Unosson från igår tills idag. Så jag bestämde mig för att åka in till Södermalm, och på samma gång så skulle Agnes åka och vara med två kompisar :). Så vi åkte åt varsitt håll :). Och jag åkte in som vanlig och det var meningen att jag skulle köpa hårinpackning men jag fastnade inne på Glitter :). Jag hittade 2 ringar och en halsdukspolo och det blev bara 318:- vilket toppenköp av mig! :D
Sen när jag var klar så kände jag för att åka hem eftersom jag var så himla trött.
:)


Lite bilder på mina Favorit accessoarer just nu:

Köpte idag: Två fingers ring från Glitter pris: 59:-

Köpte idag: Två fingers ring från Glitter pris: 79:-

Två fingers ring från Åhléns pris: 59:-

Ring som jag fick av min kompis Felicia Pris: vet ej?

Örhängen som jag fick av min kompis Malin. Pris: vet ej?

Halsband med stor stjärna från Hiphopbutiken.se (lilla stjärnplattan hör inte till)
Pris: minns ej?

Köpte idag: Halsdukspolo från Glitter pris: 179:-


Love it!

Out Marina

2011-11-01 @ 01:41:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0