Stay.

Sitter och har myskväll med Wanda jansson i Täby :3. har varit inne i Täby centrum 2day hittade en tröja som är typ mörkgrå och två peel of masker och en conceler.
Gick runt där ett tag och Wanda köpte också lite grejer :3. Vi åt på subway (mums). Bestämde mig sen också för att följa med henne hem till sin mamma för jag orkade verkligen inte åka hem hahah, så j**la lat är jag:).
Imorgon blir det Södermalm och kolla på bio (breaking dawn part 1). Ska bli spännande att se filmen eftersom vi aldrig han åka in på premiären. Hoppas också att man träffar på mannen men det kanske inte är så stor chans eftersom han sitter och lodar i sin snygga studio hela tiden :3.

Puss!


Out Marina!
2011-11-20 @ 01:35:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0