True Talent today!

Ska på true talent idag! Aaah tagga tagga tagga! Är jätte lycklig fick biljetterna av en kompis eller fick inte biljetterna men fick bokningsnummret osv :)! Det krånglade ett tag med att hitta någon som kunde gå :). Men nu ska jag typ gå med Lollo, Bella och Joanna och några till :), skiit trevligt jööh! :)
Hoppas man får träffa pöjjken efteråt eftersom jag inte kommer hinna träffa han innan för  jag kommer lite för sent eftersom det typ tar ca 2 tim 45 minuter från mig till stockholm :P. Tar 14.35 bussen istället för 11.10 bussen för då kommer jag få gå runt i kalla stockholm i hundra år hahha, ne men jag älskar stockholm :).
Puss på er alla :*!

Out Marina! <3
2011-11-06 @ 13:14:10 Danny Saucedo♥ Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0