True talent va seriöst bäääst igår! //lycklig tjej!

Aahh det var så kul igår! :D Hade bra platser och Mattias (Andréasson) satt precis nedanför Lollo! haha så jag och Agnes fick typ panik när han kom hahah. Innan det var live sändning typ 5 minuter innan tänkte jag och Bella springa ut och gå på toa vi han springa ner från läktaren på trappan haha men precis när vi kom ner så kom det en vakt och sa surt "sätt er på era platser!!" så vi sprang ner och upp för trappan utan att stanna och der roliga var att det visades på stora skärmen eftersom dom provade kamerorna så alla såg typ oss när vi sprang upp och ner hahah så pinsamt haha! Men under pauserna så satt Mattias och Danny o smsade till varandra. Och vi hade skit kul! :D Men tråkigt att Ida åkte ut. Efter pogrammet gick vi ner till scenen för vi ville träffa Danny och på samma gång så vinkade Bella in Sofia :). Skiit trevlig tjej :). Sen väntade vi på att typ allt folk framför oss skulel bli klara så vi kunde få träffa Danny. Lollo fick lämna sin bok till honom och han blev typ uuber glad :). Sen tog alla bild och krama han sen sist var jag och han tyckte det var så varmt haha så precis när jag gick fram till honom och stog typ någon cm från han så öppnade han lite på sin "kofta" och jag stog med öppna armar och suckade och väntade på min kram och:
D: Kom här!
M: *Kryper in i hans kofta*
Sen ska jag och Danny ta bild och då vänder vi oss mot kameran men jag känner efter på Dannys rygg och ba:
M: Uusch vad du är svettig! haha:)
D: Jaa jag vet haha:)
M: *Får typ skratt atack*
Sen står jag brevid honom och då kollar han på mig lite busigt och tar tag i min hand och trycker upp den i hans armhåla... haha snällt. Jag typ ba iiiiuuuh iuuh! Usch haha!
Mysig kille hhaha. Och så snackades de osv sen tog vi alla tjejer gruppbild med han för vi frågade så fint :D <3
Underbar dag älskar det men jag skulle ju hem också men jag stog häldre och pratade och myste med D än att hinna med bussen tydligen haha. Så jag blev sen och missade min buss haha...
Men kom hem tillslut någon gång typ 00:46 någonting sånt :).
Skiit trött och sov bara i 4 timmar.. inte skönt men är underbart glad! :DDD

Nu kommer lite bilder på mig och D från igår och gruppbilden med tjejorna :D




Bilden när han har stoppat in mig i sin tröja haha <3


Love !

Out Marina <3

2011-11-07 @ 16:10:19 Danny Saucedo♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella <3

Ååååh vi hade de fan BÄST igår!!!! Kul och träffa dig också, det måste hända oftare :) tack för igår PUSS <3

2011-11-07 @ 16:44:55
URL: http://imbellis.blogg.se/

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0