True Talent

Saknar True Talent på Tv:n känns så tomt..
Men jag älskade att vara där på finalen även om vi inte fick dom platserna vi skulle haft, vi fick sitta långt på sidan men under en paus så kom Danny fram till oss och gjorde hi5 med Bella och kollade på mig och höll mig i handen :'). Sen frågade han Bella om sina meggings ;) Riktigt snygga faktiskt satt bra på honom, och såklart så fick vi känna lite på dom efter pogrammet ;3. Ah jag är så trött så jag orkar inte skriva allt, man får ha lite eget på hjärtat också inte bara i bloggen right ;).  Fick träffa underbaraste Robert också :) Aaah han är så söt och rolig :).





Out Marina!
2011-11-21 @ 00:22:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0