U Smile, I smile.

Har kommit hem från underbaraste Stockholm! Har köpt lite saker idag också köpte:
-Eye make up- remover
-Bomulls plattor.
Igår:
-Linne från H&M 79.90:-
-2 st peel-off masker (lemon).
-Conceler från Åhléns (tre partier).

Fick 600:- av mamma på kortet idag.. igen.
Har namnsdag idag :3 för en gång skull så kom min mamma ihåg:) Hon smsade mig i morse när jag låg och sov i Täby kl.08.00 någongång på morgonen haha :). Så ikväll blir det tårta :3.
Var inne och handlade i Täby C igår och idag åkte jag och Wanda in till Södermalm och kollade på Breaking Dawn, grymt bra film! :)
Åkte hem lite senare :3.
Så nu sitter jag hemma och myyser :3 <3

Puss!

Out Marina
2011-11-20 @ 20:02:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0