Norrtälje marknad var aawweeesomeee!

Igår vad det bäst förs så åkte jag Klara, Felicia, Amanda och Wanda in till Norrtälje för att gå på marknaden men först gick vi in på banken och där träffade jag en gammal klasskompis, sen skulle Klara in och växla pengar och på samma gång kom Felicias pojkvän Lee och skulle vara med oss. Vi gick till marknaden och gick typ deräkt till karrusellerna, vi åkte virrmell vinden och det var grymt kul.. och Lee försökte skrika som en tjej hahah! Sen gick vi lite på marknaden sen ringe Lee John och frågade om vart han var och då skulle John och hans kompisar komma ner så vi mötte dom vid en fontän och där hade vi skumkrig haha :). Sen följde John med oss till marknaden igen och vi åkte karrusellerna igen och då åkte vi någon slags karusell som man satt i något som skulle föreställa bilar, och då satt Amanda, Jag och John i en och det var såå kul för Amanda blev mosad av trycket haha! Men jag har fått blåmärken i svanken, på båda mina höfter osv. Det var grymt! Sen åkte vi virrvell vinden igen 2 gånger! Jätte kul men vi blev lite illamående se gick vi upp till bussarna och väntade där sen skulle vi hem ca kl.19.00 eller något vet inte exakt :). Men det var fett Awesome!

Grym dag! Puss vet inte om jag får ladda upp denna bild men ajaa haha flum bild!









Love!

2011-10-06 @ 16:32:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0