Tandställning?

Tandställning? Hmm.. skaa tjataa mycket på min tandläkare om att hon ska beställa en till tid till tandreglatorn..
Vill verkligen ha tandställning. Har varit missnöjd med mina tänder rätt länge nu och vill ändra på det, men sist jag frågade min tandläkare om jag kunde få tandställning så sa hon att hon inte ville beställa en tid åt mig för tydligen tyckte hon att mina tänder var min egen "signatur" och jag blev jätte sur för det så jag ska tjata tjata tjata :3.


Vill haa!








Jaa detta är mina tänder.. Ser ni dom krockade framtänderna.. Jag vill ha bort det! Så j***a missnöjd med dom!
Skaa dampa på min tandläkare om hon säger nej den här gången.


2011-10-04 @ 16:28:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

NANANANANANANANANANANANANANANANANNA JAG HAR TANDSTÄLLNING! :D

2011-10-10 @ 17:36:31
URL: http://myzoonsbaby.blogg.se/

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0