True Talent igår!

Jag var på true Talent igår! Agnes ringde mig någon gång vid halv 2 och frågade och hon hade panik för att Miranda hade feber och inte kunde gå så jag "ofrade" mig. Men det var brottom för jag hade bara 1 timme på att göra mig i ordning och packa. För jag hade på mig pjamas och morgon rock och mitt hår stod åt alla håll som går haha. Så jag ringde mamma och frågade och hon sa ja. Och jag fick panik och sprang in i duschen och var där inne i ca 2-5 minuter och jag brukar annars duscha på 20-30 minuter..
Sen sprang jag ut och tog hårtorken och sminkade mig och packade och allt och jag blev klar på 30 minuter så jag hade 30 minuter kvar tills min buss gick haha :) Jag slog seriöst rekord brukar fixa mig på ca 1 tim-2 tim.
Men så jag tog bussen som gick 14.35 till norrtälje och sen när jag var i nt så sprang jag till stockholms bussen haha. Men när jag skulle träffa Agnes vid Slussen utanför spärrarna. Men när jag kom ut.. så va hon inte där :O!
Hon ringde mig och fick panik och frågade vart jag var och jag sprang runt där vid slussen och letade och båda hade panik och skrek till varandra i telefonen haha. Jag höll seriöst på att börja grina XD! Vi sa till varandra vad vi såg men ingen fattade någonting tillslut så fattade vi att hon var ovanför slussen och jag var nere där alla bussar går haah! Sp hon hade tydligen gått upp fel..
Men hon sprang ner och vi stötte på varandraa där nere och sprang till bussen för vi hade jätte brottom. Sen åkte vi bussen och letade pilar som skulle föra oss till TT så vi typ halvsprang dit. Och vi visade biljetterna osv.Och hörde att Danny pratade i mikrofonen och han typ signerade men vi gick inte fram för vi gick på toaletten istället haha!
Senare så öppnade dom så vi fick gå in i studion och det var ca 1 tim kvar tills sändning men Danny satt och larvade sig lite och så osv. Och hade kul och sen började dom sända. Och vi såg allt och blev filmade. Efteråt så gick vi ner till scenen för Agnes skulle lämna en bok till D och jag ville säga hej och få en kram och Agnes vinkade in Danny och han kom och han fick boken och såg glad ut och hon fick en kram och jag fick också en kram.
Sen kom dom där jävla vakterna och förde bort oss och Danny sa till oss: Vänta 1 minut. För han skulle ha en snabb intervjuv, och då kom vakterna och sa till oss att han inte kommer prata nu efter intervjuven att han bara sa så men nej. Men dom sa åt oss att gå ut och jag blev sur men vi gjorde det.
Sen senare åkte vi hem.
Och jag var suuper nöjd med dagen!
Så puss!

Out Marina <3
2011-10-31 @ 18:04:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0