Vill seriöst flytta!

Är grymt sugen på att flytta... eller jag vill flytta!
Är trött på det här jävla s**t stället.. Saknar alla mina kompisar i Stockholm osv. Vill flytta närmare Stockholm.. men mina föräldrar vägrar typ att flytta. Jag orkar inte bo kvar här. Vill bort från allting här!
Jag mår jätte dåligt här, trivs bättre näramre stan. Men mina föräldrar verkar inte fatta det, det är väl så att man ska göra nästan allt för att ens barn ska må bra right?
Så om jag skulle få välja vad som helst nu är det att flytta utanför/i stockholm. Och om jag kmr få vänta tills jag är 16-18 år så tänker jag flytta hemifrån om det ska behöva vara så.
Jag orkar inte att bo kvar här..




out Marina.

2011-10-17 @ 16:12:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0