Tandställning?

Ska snart till tandläkarn den 22 februari faktiskt :). Min pappa ska fråga tandläkarn om jag kan få tandställning så hon kan prata med tandreglatorn :P. Sist jag var hos tandläkarn så frågade pappa om jag fick och hon sa att det är väl upp till tandreglatorn om jag behöver det. Själv tycker min tandläkare att jag inte ska ha tandställning för att hon tycker mina tänder är min egen signatur. Men man ska väll kunna lee utan att skämmas right?! Jag hatar att skratta och lee. Jag gillar helt enkelt inte att visa mina tänder. Mina framtänder har en "krock" alltså den ena är lite över den andra.
Jag har alltid stört mig på det. Jag vill ha bort det så man inte behöver skämmas såfort jag öppnar min munn haha.
Ja men får väl se hur det blir. Jag tycket tandställning är charmigt på dom flesta men jag kommer nog se konstig ut i det men jag får väl isånnafall se kontigt ut i tandställning i 1-2 år haha.

2012-02-19 @ 14:19:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0