About me?!

Kan passa på att skriva lite om mig medans jag är inne ;).

Jag heter Marina Diana Aurora Desireé Piponius (jag vet, långt namn). Jag föddes på Södermalms sjukhus (söder sjukhuset) den 15 april 1997. Musiken är en grymt stor del i mitt liv, lyssnade även på jätte mycket musik när jag var jätte liten, stog och dansade och allt. Jag älskar också att dansa, skärskillt streetdance, älskar att få röra på mig och min kropp. Jag älskar mina kompisar och familj, även om det är grymt mycket bråk.
 
När jag var liten bodde jag utanför Stockholm, alltså Värmdö. Bodde där tills jag var 7 år tror jag det var? Sen bestämde sig min mamma och pappa att vi skulle flytta. Så vi flyttade hit där jag bor nu (björkö) där det typ inte finns ett "skit" :) mitt i igenstans, är dessvärre inte så glad att jag bor här.
Jag är ganska noga med hur jag själv ser ut.. inget jag är stolt över. Tänker inte diräkt på hur andra ser ut så mycket. Alltså jag gillar inte att kommentera dumma saker om t.ex mina kompisars utseende. Kan säga att jag inte är nöjd med mitt utseende, även om ni kanske tror det. Jag har aldrig gillat mitt ansikte eller min kropp.
Jag har druckit kaffe sen jag var 3-4 år och älskar det fortfarande, det tråkiga är bara att jag är beroende, om jag slutar dricka får jag ont i huvudet.

Jag älskar att bara få sitta ensam på mitt rum med stängd dörr och bara lyssna på musiken, det är lungnande. Jag gillar oftast förändringar, som jag längtar efter att gå ut 9an och söka Gymnasium, ser verkligen fram emot det. Älskar att få träffa nya kompisar osv :)!


Hinner inte skriva så mycket mer just nu!

Over and out marina!

2012-01-16 @ 19:52:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0