Day 2.. in school 2012.

Skolan...=inget för mig. Haha. Känner seriöst att skolan inte är något för mig.. känner alltid mig så jäkla dåligt i skolan, det jag mest är besviken på mig själv i ett ämne är engelskan. Fast det är ju inte så konstigt eftersom jag bara haft det i 4 år nu. Har ganska svårt för det men förstår när någon pratar, då förstår jag väldigt bra men att tala.. njaa där går det inte lika bra.

Jag kan prata bättre engelska när jag har kommit in i språket. Alltså när man måste typ prata det hela tiden :). Som på world scout jamboree 2011 som jag var på. Då fick man typ prata engelska hela tiden, gick bättre in i min skalle men i skolan är typ nästan allt borta haha.

Men nog om det. Funderar att åka in till Stockholm i helgen för att träffa kompisar :). Saknar alla såå:)!!
Just nu sitter jag och väntar på att min storasyster ska komma med min efterrätt :3 thihi.

Fick ett jäääätte fint halsband av Wanda Jansson igår, älskar det! Puss




Over and out Marina!
2012-01-11 @ 21:12:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

du gillar danny ser jag ;)

2012-01-11 @ 23:13:26
URL: http://nattstad.se/shansson

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0