I am comfortable with your body!?

Det är jag inte.

Det är väldigt många tjejer nu förtiden som inte är bekväma i sin kropp. Det är väldigt synd faktiskt. Och jag är en av dom.
Jag vill vakna upp på morgonen och kunna klä mig som jag vill och se bra ut i det. Varje morgon när jag vaknar när jag klivet ner från min säng är spegeln mitt framför mig, jag kollar mig alltid i spegeln. Men blir alltid bara ledsen när jag kollar på mig. Igentligen så borde alla få vara bekväm och gilla sin kropp. Men det är ju inte så och det är inte så mkt man kan göra åt. Vissa har lätt att gå ner i vikt och bli smala andra inte.
När jag säger till mina kompisar att jag tycker att jag är småmullig och inte gillar min kropp säger dom oftast emot. Men jag söker inte uppmärksamheten att jag vill att dom ska säga att jag är smal. Jag behöver inte det. Jag vet redan hur jag ser ut och hur jag är. Visst det är gulligt att få komplimanger och så. Man blir ju jätte glad. Men iår ska jag försöka göra något åt min kropp, så jag bygger upp mitt självförtroende :).

Out Marina <3

2012-01-21 @ 14:05:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0