Min helg.

Min helg har varit väldigt bra :). Åkte med Wanda till hennes mamma i Täby i fredags :). Först åkte vi in till Stockholm för att åka till Macdonald's och äte. Senare åkte vi till affären och handlade frukost och lite smått och gott till kvällen för vampire diaries! Vi var uppe till typ 03.30 sen somnade vi.

På lördagen åkte vi in till stan med hennes mamma för Wanda ville ha en ny Onepiece som dop present :). Det var något fel med tunnelbanan så inga tåg gick, så vi fick åka buss till Odenplan och ta en tunnelbana till T-centralen därifrån och sen åka spårvagn till Kungsträdgården men vi missade hållplatsen och fick kliva av vid en annan hhaha. Men vi hittade till Mästersamuels gatan 11 och hon fick en USA onepiece för 1 400 kr. Sen åkte vi till Donken... igen. Haha nån helg måste man väl tjocka sig lite eller?:)

Vi gick in i gallerian efter vi hade ätit och Wanda ville så gärna ha ett par mjukis byxor på Hollister :). Det fick hon dom kostade 380 kr + att det var 20% !:)
Älskar Hollister, en av dom bästa klädaffärerna någonsin!
Sen åkte vi och handlade igen osv.

Väldigt trevlig helg!

over and Out Marina!
2012-01-15 @ 16:51:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0