Today?!

Idag har jag varit inne med min Mamii i Norrtälje för att hitta gymkläder till mig vi hittade skor (dock inte så snygg) men köpte dom endå, vem bryr sig om man är snyggt klädd på gymmet liksom?!
Hittade ett par löpar byxor på intersport provade först ett par som var ganska billiga kostade typ 250 kr :s. Hittade också ett par Nike, provade dom, och blev fast vi nike..dom satt skit bra, tight och bra. Mamii ville att jag skulle fästas vid dom billigare men gjorde jag inte haha. Så ska beställa byxorna nån dag, eftersom dom är billigare på internet ;). Man måste ju tänka smart ;).


Out Marina <3
2012-01-20 @ 19:52:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

: Kommentera och gör min dag♥

: />
Kommentera och gör min dag♥
font>

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0